Lillians foto

En blogg full av bilder

Midsommar

Kategori: Natur


Inne i grannens trädgård

Imorse när jag slog upp gluggarna regnade och blåste det så man var glad att persiennerna satt kvar på insidan. Bestämde mig snabbt för att idag skulle det inte bli någon joggingrunda! Planerna gjordes snabbt om och jag fortsatte sussa gott. Men se framåt dagen klarnade det upp och blev tokblå himmel.
Tänk om den blåa himlen kunde hålla i sig till i morgon, vad trevligt det skulle bli. Och om blåsten skulle ge med sig skulle man inte ens behöva häfta fast sillen i tallriken, vilken lycka!

Med detta inlägg önskar jag alla en trevlig midsommar!

Kommentarer

  • Mofsan säger:

    Meeen vilka vackra blommor! Jag-obiologen Mofs-har ingen aning om vad det är men vill snosa ner näsan i dem.

    Vacker bild som vanligt.

    Hoppas din midsommar blev lika bra som min :)

    2009-06-20 | 13:37:29
    Bloggadress: http://mofs.bloggagratis.se
  • Ann-Louise säger:

    Vem är Skruttan? nyfiken eller har inte hängt med

    2009-06-23 | 20:48:47
    Bloggadress: http://40taggaren.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: