Lillians foto

En blogg full av bilder

Earth hour

Kategori: Havet

Solnedgång

På lördag är det Earth hour. Ska ni göra något speciellt då? Vi har bestämt att vi ska göra lite extra mysigt under den timmen.... och så ska jag vara med i en fototävling där jag ska ta kort på det vi gör. Vi får hålla tummarna att jag kammar hem segern. Och gör jag inte det har vi i alla fall haft en mysig och annorlunda lördagskväll!
Här är en bild från en solnedgång tidigare i år när killarna sitter och blickar ut över Nidingens fyr.

Kommentarer

  • mockapocka säger:

    Jag blir alldeles matt vilka fina bilder du tar.

    2009-03-27 | 19:55:39
    Bloggadress: http://mockapocka.bloggagratis.se
  • Nilla säger:

    Och den här med sina färger...helt fantastisk!

    Nu börjar jag känna mig tjatig men du tar väldigt fina stämningsfyllda bilder.

    2009-03-28 | 17:08:51
    Bloggadress: http://thenilla.bloggagratis.se
  • stort och smått säger:

    Åh vilken fin bild!!! Otroligt vacker!!! När jag ser såna här bilder ångrar jag alltid att jag lägger ut mina egna... får liksom lite komplex. Men hey, jag får leva med det!

    Synd på den inte helt raka horisonten (om jag får lov att vara lite petig), i övrigt är den fantastiskt vacker!!!



    Ha en bra kväll!

    2009-03-28 | 18:50:50
    Bloggadress: http://agneta.bloggagratis.se
  • Lillian säger:

    Japp, det stämde och det kunde jag naturligtvis inte släppa så nu är det åtgärdat! ;-)

    2009-03-28 | 20:14:18

Kommentera inlägget här: