Lillians foto

En blogg full av bilder

Tävling

Kategori: Tävlingar


Lördagsgodis

Jo så är det, nu får inte barnen ens ha sitt lördagsgodis i fred för kameramamma. Eller det var faktskt tvärtom. Jag kommer hem med alla kassar från mataffären och barnen frågar om jag köpt något lördagsgodis. "-Ja, det har jag men jag ska ta kort på det först, sedan kan ni få äta upp det." - "....Va...?..." 

Emelie har en tävling där man kan vinna en reflexskärm från tvspelsweb.se och den vill jag gärna vinna! Temat är färg så det var bara att spinna igång med kreativiteten. Att det skulle bli lite väl utmanande att få en färgrik bild utomhus insåg jag snabbt  när jag tittade ut på det gråa, blöta, halvmörka marsvädret utanför fönstret. Det var bara att hitta inspiration någon annanstans. Och var hittar man färg om inte i mataffären!?
Nu är det bara att hålla tummarna, tänk er bara vilken ljussättning jag skulle få på ett par geléhjärtan med en reflexskärm!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: