Lillians foto

En blogg full av bilder

Johanna

Kategori: Porträtt Gravid

Johanna


Här kommer en bild från plåtningen jag hade med Johanna. Hon är en av dem som anmälde sitt intresse när jag efterlyste modeller.

Jag ska få förmånen att fota henne vid ett par tillfällen under hennes graviditet. Tanken är att vi med bilderna ska visa både naturens växlingar och graviditetens utveckling. Gissa om jag ser fram emot detta! Det ska bli så kul at göra en sådan serie och jag kommer visa mer på bloggen efterhand.

Johanna ger mig en möjlighet jag är jätteglad för att jag får och det gäller alla er som jag plåtat och kommer att plåta. Efter varje plåtning känner jag mig jättetacksam för att ni alla vill ställa upp och att vi tillsammans kan göra så bra bilder.

En stor eloge till er och tack för att ni hjälper mig att utvecklas och ta så vackra bilder!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: