Lillians foto

En blogg full av bilder

Några favoriter...

Kategori: Porträtt


Vackra Josefine bad att få en bild som jag tog på kursen med Emelie. -"Jajjamensan svarade jag käckt, vilken vill du ha? Och vet du vad, jag har flera fina som jag inte hunnit lägga upp på bloggen men det kan jag göra så kan du välja vilken du vill ha."

Jo men visst.
Ni vet väl att mitt mellannamn är Blixt Gordon? Jag är snabb som Fantomen. Ni vet farbrorn i i blå kroppsstrumpa. När han rör sig står vinden stilla...

Hur som helst kommer nu äntligen två favoriter till. Den översta är en fin ansiktsbild tycker jag...


... Och på denna bilden tycker jag Josie har nästan lite drömsk blick och stämningen fångas upp av det stora vackra trädet man kan se i bakgrunden.

Så, håll tillgodo och njut!


Och förresten, ni vet väl att Fantomen numera har en vit varg.... Bildbevis lär dyka upp framöver, so stay tuned...

Kommentarer

  • Sanna säger:

    Inget illa ment men är inte översta bilden en aning misslyckad - den är mörk och skuggan framhäver hennes ansiktsplitor snarare än motsatsen. Kanske vore bättre med annat ljus?

    2009-09-09 | 13:24:45
  • Ann-Louise säger:

    Jag avundas dig som klär i blå kroppsstrumpa. Här är det tält som gäller (ett tag till)

    2009-09-12 | 14:01:36
    Bloggadress: http://40taggaren.bloggagratis.se
  • Lillian säger:

    Ann-Louise: Jag sa inte att jag klädde i blå kroppsstrumpa... Hehe..

    Och hur som helst gör säkert du det snart så som du ligger i!

    2009-09-12 | 22:50:07
    Bloggadress: http://lilliansfoto.blogg.se/
  • Jennie och huskyn Exxa säger:

    Vilka underbara foton!!

    2009-09-15 | 10:05:01
    Bloggadress: http://www.exxa.se

Kommentera inlägget här: