Lillians foto

En blogg full av bilder

Nypon i vinterskrud

Kategori: Natur


Fruset nypon

Om tekniken hade varit med mig idag kunde jag välja på en massa olika bilder. Vackra sommarbilder, mustiga blommor, mina barn i motljus, what ever. Men nu är inte tekniken med mig idag. Den där sablars ¤**\$@ tekniken!

Var är alla döda råttor, spiraler, knytna nävar och smockor när man behöver dem, jag bara frågar?? Jag kan inte se en enda Asterix-svordomsfigur på hela mitt tangentbord?? Och ändå har jag en massa knappar på det! Värdelösa tangentbord säger jag bara.

Och överskriften var jag bara tvungen att ta långt från resten av texten. Jag kunde inte gärna skriva "Jävvla tangentbord" eller "Satansteknik". Det hade inte matchat resten av min väna text.

När jag återkommer är jag förhopningsvis på bättre humör..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: