Lillians foto

En blogg full av bilder

Charlotte

Kategori: Porträtt


Charlotte

I mitt fotograferande med tillhörande aktiviteter blandar jag in de jag kommer åt, friskt och hämningslöst.
Som exempel har jag lite påsar ihop med en jobbarkompis som är en riktig fena på smink och detta kommer ni att få läsa mer om snart på bloggen så missa inte detta!

Ett annat tillfälle var när jag tog kort på min vän Charlotte och den eftermiddagen resulterade i flera fina kort. Det blir så när man får förmånen att plåta vackra modeller! :-)

Kommentarer

  • Lotta säger:

    Tack, jag tror i och för sig att allt ligger hos fotografen och sminkösen!

    2011-03-07 | 18:52:24
  • Lillian säger:

    Haha, nä du, vi bara förhöjer det som redan är vackert! :-)

    2011-03-07 | 22:20:08
    Bloggadress: http://lilliansfoto.blogg.se/
  • Malin säger:

    Jättefin bild!

    Tyckte vi gjorde det lätt för oss! :)

    Hon är ju redan jättefin i sig själv!!

    2011-03-11 | 22:01:28

Kommentera inlägget här: