Lillians foto

En blogg full av bilder

Medvarelse

Kategori: Produktfoto



I fredags var lillgrabben och jag och shoppade och då hittade vi denna fräcka nyckelring från Unicef. Att slänga bort den gamla nyckelringen med en låtsatsfemma till kundvagnen var ett lätt val.
Men så började jag fundera lite. Jag är ju tigerfadder. Kunde man inte göra en fräck ring med en tigerunge? Det är ju nästan en happening med tigerungar nu för tiden!?
Och så gillar jag hajar! De skulle ju verkligen behöva lite draghjälp i sin kamp för överlevnad i en värld där man serverar hajfensoppa och skrämmer upp lättlurade människor med tvivelaktiga filmer. Tänk att ha en hajnyckelring med texten "Hajar du läget". En sådan skulle jag vilja ha!

Jag får väl knopa till en själv är jag rädd...
Tills jag gjort det kan ni köpa en Unicef-ring för de är riktigt coola. Och man vill ju stödja varenda unge! :-)

Kommentarer

  • Katarina säger:

    Men ÅÅÅÅ! "Hajar du läget" - fixa genast :D

    2012-04-23 | 21:07:54
    Bloggadress: http://brakatarina.se
  • Katarina säger:

    Ja, egentligen är jag ju varken stel, har ont eller något. På tal om stretching alltså. Problemet är att mjölksyran slår till på en gång och sedan är löpningen ett h...vete! Så var det inte förr. Har fått för mig att jag måste få ut slaggprodukterna ur musklerna :S

    Vi får kämpa vidare!

    2012-04-26 | 11:42:18
    Bloggadress: http://brakatarina.se
  • Katarina säger:

    För DU KOMMER KLARA DETTA!!!

    Jag lovar och svär att du fixare det. Varvet är långt, du kommer bli trött, men du kommer fixa det.

    Jag trodde aldrig jag skulle fixa 25 km, men det gjorde jag. Men 42.... herregud vad dum jag är! För jag var skittrött efter 25!

    Nej, kom igen nu! Nu biter vi ihop och tar tag i våra hjärnspöken :)

    2012-04-26 | 11:44:09
    Bloggadress: http://brakatarina.se

Kommentera inlägget här: