Lillians foto

En blogg full av bilder

Lyx i liten förpackning

Kategori: Produktfoto


THE joggingskorna

Det är många som har nyårslöften som dessa skulle vara bra att ha till. Själv har jag inget speciellt nyårslöfte utan jobbar efter personliga mål mest hela tiden, oavsett nytt år eller ej.
Dessa snyggingar kostade jag på mig när jag var inne i stora staden i förra veckan. Har dragit på det i ett halvår men nu bestämde jag mig för att det var dags. Innan skadorna sätter in liksom. Och det blir svårt att springa det stora loppet om man är skadad så det ska vi försöka undvika.

Kommentarer

  • Katarina säger:

    Rätt inställning! Jag har också personliga mål som jag jobbar efter.

    Skorna är sköna! De var ett av paren jag prövade innan jag hittade de som satt perfekt på min fot.

    Lycka till med löpningen :)

    2012-01-02 | 13:22:52
    Bloggadress: http://brakatarina.se
  • Katarina säger:

    Jag är för övrigt så arg på att man inte tänker mer på djuren. Vi hade inga smällare eftersom det är rädda djur på gården - bland annat hundar.

    Det var raketer långt bort så vi fick se lite. Tomtebloss var perfekt för oss :)



    Och bubblet är det bästa. Jag fick välja i år, så det blev rosa också....

    2012-01-02 | 14:54:17
    Bloggadress: http://brakatarina.se

Kommentera inlägget här: