Lillians foto

En blogg full av bilder

Det blir inte alltid som man tänkt

Kategori: Natur

 
Promenaden igår gav utdelning. Men inte alls som jag hade tänkt mig. Jag skulle utnyttja att det blåste halv storm och gå ner till havet och ta kort på vattnet med lång slutartid. Det var planen men innan jag kom iväg hade det naturligtvis mojnat lite lagom så det blev inte alls så bra som jag hade planerat. Skittrista bilder på en gammal sten rent av. Usch!
På väg hem hittade jag lite trevliga blommor och hade jag riktigt tur hann inte vovvarna springa ner dem. Men denna fick stå helt orörd. Och blev så fräck, om ni frågar mig. :-)
 
 

Kommentarer

  • Katarina säger:

    Den var fin! Har man inte hund så har man barn som stampar ner eller plockar det man vill fotografera ;)

    Svar: Precis! Det gäller att försvara det med näbbar och klor! ;-)
    Lillian Christiansson

    2012-07-25 | 00:00:55
    Bloggadress: http://brakatarina.se

Kommentera inlägget här: