Lillians foto

En blogg full av bilder

Födelsedagstjej!

Kategori: Sanya



Idag fyller vår goa tjej år och det har vi firat med aktiviteter som vovvar gillar.
På förmiddagen tog vi en löprunda och det är nog bland det bästa hon vet. När jag tar fram löparjackan gör hon indiandansen och blir alldeles till sig i trasorna.
Det brukar gå ganska bra när vi är ute, vovvarna och jag. Vi är ganska samspelta, trots alla ben och koppel. De lyssnar och jag behöver oftast inte hålla i kopplena utan det räcker att de sitter fast runt midjan (eller handsfree som det så häftigt heter) och att jag korrigerar med rösten. Men inte idag.
Hozz skulle absolut svänga till höger i en korsning medan jag ville rakt fram. Hozz springer på min vänstra sidan så ni kan säkert få fram bilden av hur det såg ut i den korsningen...

Sedan har de ägnat sig lite åt seriöst altanhäng och nu är vi nyss hemkomna från en härlig promenad i skogen utefter havet då de sprang i vattnet, vallade flocken och lekte kurragömma.

Nu ligger goa tjejen och softar i soffan, nöjd och trött efter duschen. :-)

Kommentarer

  • Katarina säger:

    Så otroligt fin!

    Och det här med att springa med hundar är inte alls lätt.. Om de inte vill så vill de inte ;)

    Nu är det snart dags för dig! Och för mig med (får lite ont i magen av tanken...)

    2012-05-08 | 11:39:10
    Bloggadress: http://brakatarina.se

Kommentera inlägget här: