Lillians foto

En blogg full av bilder

Hej världen!

Kategori: Allmänt

 
Och hej bloggen! Jag har inte flyttat till Alaska utan internet utan bara... ja ni ser på bilden.
Förra veckan bestämde vi oss nämligen lite hastigt och lustigt för att göra om i det stora kombinerade vardags-/matsalsrummet. Vi har pratat om det i flera år men dragit oss för det eftersom det är så stort och innebär mycket stök och jobb. Men i förra veckan slog vi till.
Och när vi ändå håller på att stöka, varför nöja sig med att bara slipa och måla väggar och tak? Vi kör väl på och slipar och behandlar golvet när vi ändå håller på. Fotöljen står ju redan inne på toa och soffan på altanen. Bara för att nämna några exempel.
 
Vitt och ljust och fint och fräscht blir det men oj vad jag börjar bli trött! Har en massa grus i ögonen men innan jag stämmer träff med kudden måste jag såpa en gång till... gäsp!

Kommentarer

  • Katarina Ratcliffe säger:

    Härligt! Hoppas man får se lite av det färdiga resultatet sedan :)
    Sov gott!

    Svar: Ja tack, jag sov gott! Bilder kommer. Vill bara att allt ska bli färdigt, även lister den här gången och de är inte på plats ännu. Men vi har dem hemma och jag ska måla dem. Kanske i helgen, om inte hela helgen går åt till att förbereda för ett superspännande fotouppdrag nästa vecka!
    Lillian Christiansson

    2012-11-07 | 22:45:13
    Bloggadress: http://brakat.blogg.se/
  • Katarina Ratcliffe säger:

    Ja, man ska skynda långsamt har jag lärt mig. Saker behöver inte bli färdigt på en gång.
    Lycka till med förberedelserna och ha en underbar helg!

    Svar: Detsamma!
    Lillian Christiansson

    2012-11-10 | 10:25:23
    Bloggadress: http://brakat.blogg.se/

Kommentera inlägget här: