Lillians foto

En blogg full av bilder

Bästa spanaren

Kategori: Sanya

 
Om man ska ut på en spanartur måste man så klart ha med sig bästa spanaren. Och det ser ni ju vem det är. Madamen är supervass på att spana. Så vass att det är svårt att hänga med ibland som vanlig dödlig.
Men nu har vi spanat i alla fall och jädrans vad det var kallt idag! Ett sådant där iskallt och regnigt jäkelskap när man bara känner för att sitta framför brasan och läsa Shakespeare.
 Behöver inte göra någon mer spaning på om hösten är här eller ej. Den är här kan jag säga.
 
Men det var inte hösten vi skulle spana på idag, den spaningen var "for free" så att säga. Nä, vi spanade på slott och sådana grejer. Lite förberedelser för nästa helg då planerna är att det ska bli en sju helsikes fotohelg.

Men jag tror att jag fortsätter att smida planer framför brasan istället...
 

Kommentarer

  • josephine säger:

    Hej! Vilken snygg blogg du har! :)
    Du, jag har en frågestund just nu på min blogg och den avslutas ikväll. Och det är så att den som ställer flest frågor vinner en länkning! :) Skulle vara sååå gulligt och snällt om du ville ställa några frågor! Inlägget hittar du här: http://photomemorys.blogg.se/2012/october/fragestund.html#comment
    Ha en bra kväll! :D

    2012-10-14 | 18:28:01
    Bloggadress: http://photomemorys.blogg.se

Kommentera inlägget här: