Lillians foto

En blogg full av bilder

Färger

Kategori: Natur

 
Det går ju inte att missa hur man än försöker. Hösten är här.
Bara att gilla läget. Eller flytta.
Inte för att jag aldrig har haft funderingar på att ta min kamera och bege mig till de solkyssta stäpperna där det springer vilda hästar hela dagarna. Skulle också kunna tänka mig att dra runt i kortbrallor, linne och flip floppar året runt och plåta folk på vidsträckta sandstränder.
I brist på muskulösa mustanger får jag se mig runt i omgivningen hemmavid och vad hittar man då?
Lingon.
Blir ju inte riktigt samma urkraft som förmedlas i bilden men ändå. Vackra färger blir det i alla fall.
 
Förövrigt är flip floppar den mest ultimata skon om ni frågar mig.
 

Kommentarer

  • Katarina Ratcliffe säger:

    Vilken vacker bild! Älskar hösten och alla färger. Har tyvärr inte blivit så mycket fotografering som jag hade önskat... En spännande sak nästa vecka väntar dock :D
    Och så vår såklart!
    Kram

    Svar: Lite samma här faktiskt, kunde blivit mycket mer fotograferande! Skickar ett mail om mer detaljer strax. :-)
    Lillian Christiansson

    2012-10-08 | 13:18:44
    Bloggadress: http://brakat.blogg.se/
  • Lami säger:

    Älskar hösten och alla färger också!!!

    2012-10-11 | 17:19:22
    Bloggadress: http://gebremariam.blogg.se

Kommentera inlägget här: