Lillians foto

En blogg full av bilder

Hej halloj

Kategori: Havet

 
Hej dagboken veckoboken månadsboken bloggen. Ja, jag vet, jag skäms. Låångt uppehåll har det varit men nu spottar vi oss i objektivlocket, kravlar upp avtryckarfingret och sätter igång.
Om det var någon som la märke till en fotograf i hamnen med en frisyr som designad av en visp, plåtandes rakt upp i himlen kan det ha varit jag.
Förmodligen var det jag. Jag såg ingen annan som spankulerade runt i den stormiga hamnen med kamera och stegade runt på kajkanten i ett försök att inte ramla i samtidigt som det plåtades hej vilt, rakt upp.
Men jag blev nöjd med bilderna.
Samtidigt fick jag passa på att närstudera Göta Älvbron och riktigt känna hur det hissnade i magtrakten över stegringen. Kommer sitta fint efter 16 km på Varvet när de sista krafterna flämtande håller på att lämna de små springbenen. Kommer sitta som en keps.

Kommentarer

  • Katarina säger:

    Åh spännande! Och jag antar att vi får se en del av bilderna? :P
    Gillar färgerna. Det här med vinden är däremot minde kul just nu, men det är i alla fall inte snö!

    Svar: Det kommer mera!Allt är bra när snön är borta. Om önskan är fri skulle jag gärna se att det blev lite varmare. Har fortfarande vinterjackan på mig!
    Lillian Christiansson

    2013-04-24 | 21:06:12
    Bloggadress: http://brakat.blogg.se/
  • Ellinor säger:

    Såå snygg blogg! :)

    Svar: Tackar ödmjukast!
    Lillian Christiansson

    2013-04-24 | 21:25:14
    Bloggadress: http://ellinorsollander.blogg.se/
  • Katarina säger:

    Oj, här är det faktiskt varmt. Och jag är ju rätt frusen.. Men vi slipper ju den elaka vinden. Alltid något.

    Svar: Jag vill ju inte vara gnällig men jag vågar inte ta något annat än vinterjackan.
    Lillian Christiansson

    2013-04-25 | 20:21:02
    Bloggadress: http://brakat.blogg.se/
  • Katarina säger:

    Haha, gnäll på söta du! Jag gnäller alltid över kylan! Det ska vara varmt! Basta!

    Svar: Visst är det gnälligt, jag veeet! Men jag går faktiskt fortfarande i vinterjackan... :-(
    Lillian Christiansson

    2013-04-28 | 20:32:28
    Bloggadress: http://brakat.blogg.se/
  • Katarina säger:

    Jag har ju skaffat en ullkappa. Den kan man ju ha hela året... Ska kanske slippa frysa alla sk sommarkvällar (då det är nästintill 0 ute) :D

    Svar: Det är rätta takter! Jag vill ha bevis innan jag drar på mig vårjackan igen. :-)
    Lillian Christiansson

    2013-04-29 | 21:41:18
    Bloggadress: http://brakat.blogg.se/

Kommentera inlägget här: