Lillians foto

En blogg full av bilder

En kär keps

Kategori: Porträtt

 
Nu har jag allt haft rockfotokepsen på mig igen och den gillar jag skarpt, mera sådant!
Destiny har fått nya medlemmar och självklart måste vi ta nya foton där alla är med.
Sedan sist vi plåtade har mannen gått med som trummis och ganska nyligen kom Carl Dahlberg med på keyboard. Calles bilder kommer i veckan så ni får ge er till tåls lite till.
 
Jag slås av det hela tiden, vilken kamera jag har! Jag sitter och tar upp nya bilder och häpnas över detaljrikedomen, färgåtergivningen, skärpan och hur väl kameran kan hantera kontraster och svåra ljusförhållanden. Blir alldeles lycklig när jag sitter där och tittar. Helt rätt val med andra ord!
 
Nu ska jag bädda ner mig i soffan och vara lite sjuk, har haft fullt upp hela dagen och försökt förtränga det men nu funkar det inte längre.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: