Lillians foto

En blogg full av bilder

Toktränar

Kategori: Things and stuff

 
Bacillerna som kastade sig över mig i början på veckan är riktigt envisa och hänger sig krampaktigt kvar. Jag förkunnade stolt i samåkningsbilen idag att peak:en är över. Det fick jag äta upp lite senare när jag snabbt kände mig sämre på jobbet. Därför passade jag på att gå lite tidigare idag, för att ta det lite lugnt och bara vara. Ägna mig åt seriöst soffhäng alltså.
Och jag hänger för fullt. Har säkert gjort det i närmare 15 minuter nu. Satte mig med datorn och förmanade mig själv att bara slösurfa, inte göra någon nytta. Kom genast på en massa saker jag kunde passa på att göra. Stoppade mig själv lika många gånger.
Gick ut och hämtade en mugg te för det kan man ju få ha när man ska sitta och skräpa och inte göra någon nytta.
Fick stoppa ett par idéer om saker jag skulle göra på vägen från köket.
Det går ju ganska bra men jag får verkligen tänka mig för. Nu ska jag bara ägna mig åt soffhäng. Åtminstone i flera minuter till.
 
 
Jaja okej, jag erkänner! Jag fick med mig hårddisken med en massa bilder...
 
 

Kommentarer

  • Johanna Fåglund - Fotograf & Makeup-artist säger:

    Sv: Tack så mycket :))

    2013-01-16 | 22:09:17
    Bloggadress: http://stargirlphoto.blogg.se/
  • Katarina säger:

    Åh ta det lugnt och krya på dig. Det är inte lätt att stoppa sig själv, men ibland måste man. ;)

    Svar: Det gick ganska bra men man får tänka sig för hela tiden! :-) Men idag bröt supermegaförkylningen ut så det var väl den som har legat till sig under veckan.
    Lillian Christiansson

    2013-01-17 | 11:29:02
    Bloggadress: http://brakat.blogg.se/

Kommentera inlägget här: