Lillians foto

En blogg full av bilder

Duktiga

Kategori: Personligt

 
Finns det något härligare än sol och lata dagar? Det är det här jag sett fram emot hela vintern. Kunna gå i kortbyxor, äta ute på altanen, sola och sitta ute sent med tända ljus. Nåja, det var snudd på att jag tog på mig termobrallorna när vi satt ute sent men ändå.
Helgen har bjudit på mycket sol. En del jobb har blivit gjort hemma men det har även funnits tid för att bara sitta och slappa i stolen ute på altanen, vilket behövs ibland.
Igår var vi nog väldigt duktiga på avslappnarbiten när lillgrabben kom ut på altanen. Mannen låg och lyssnade på ljudbok och jag slappade i stolen och tittade upp i himlen med kameran och försökte ge mig på olika molnformationer.
Varför jag tror att vi var duktiga? Jo, fick en ledtråd av lillgrabbens fråga: "Har ni rökt på eller?"
 
Ha en trevlig vecka!

Kommentarer

  • Katarina säger:

    Haha! Underbara ungdomar. Antar att de helst sitter inne, framför datorn om de går välja. Uppskattar inte alls livets goda (sommar).
    Idag hade jag velat ha raggsockor och långkalsonger. Kallt..

    Svar: Precis, snacka om ljusskygga! :-)
    Lillian Christiansson

    2013-06-13 | 17:00:13
    Bloggadress: http://brakat.blogg.se/

Kommentera inlägget här: