Lillians foto

En blogg full av bilder

Ronjas

Kategori: Porträtt

För en tid sedan blev jag kontaktad av en lärare på Praktiska gymnasiet. Ville jag plåta temaarbetet hennes elever hade jobbat med tro? Jo jag tackar, det lät ju jättekul. OCh det var det också!
Temat var detsamma, rymden, men det hade tolkats på olika sätt. Modellerna var såklart olika och eleverna ville få fram olika känslor i bilderna. Det var bara att sätta igång. Väldigt roligt och utmanande och jag lärde mig en hel del.
Först ut är Ronjas modell, resten kommer efterhand.
 
 
 
 
Och som vanligt levererar kameran. Stora mörka lokaler är inga problem, jag kommer på mig själv med att bli alldeles lycklig när jag ser bilderna kameran tar. Jo vars, jag har väl ett finger med i spelet också men mörkret, eller ljuset, fixar kameran! :-) Tydligare exempel på just det får ni se med de andra modellerna.
 
 
 

Kommentarer

  • Katarina säger:

    Men jösses! Det här var ju helt outstanding!!

    Svar: Tackar. Och då har du bara sett en ännu! :-)
    Lillian Christiansson

    2013-06-09 | 20:22:20
    Bloggadress: http://brakat.blogg.se/
  • Katarina säger:

    När kommer resten då? Finns det fler? (Än de jag har sett hittills?)

    Svar: Jooo... tycker du att jag är inaktiv? :-) Visst är jag det, sitter inte så mycket framför datorn nu men det kommer, lovar!
    Lillian Christiansson

    2013-07-06 | 22:44:23
    Bloggadress: http://brakat.blogg.se/
  • Katarina säger:

    haha, Jag sitter på kvällen då mannen spelar tv-spel (suck!)
    Nej då, jag väntar tålmodigt!

    Svar: Det är som med triss vet du, plötsligt händer det! :-)
    Lillian Christiansson

    2013-07-07 | 22:15:07
    Bloggadress: http://brakat.blogg.se/

Kommentera inlägget här: