Lillians foto

En blogg full av bilder

Tio timmar och tre kuddar

Kategori: I köket

 
Här är det lite skruttigt just nu. Åkte på en förkylning i söndags och det hela blev etter värre igår så jag kastade in handduken och åkte hem från jobbet. Eftersom jag knappt hade sovit tänkte jag att jag skulle göra ett försök igen men icke, det var helt omöjligt med all skiten jag hade i kroppen.
Skam den som ger sig tänkte jag och gick på kuddletarrunda i huset. Om jag inte kunde ligga och sova fick jag väl försöka sitta och sova. Det var en vinnande melodi! Med hjälp av tre kuddar strategiskt placerade så att det hela blev en imitation av en uppfälld sjukhussäng segrade jag och fick sova hela tio timmar. Snacka om att känna sig som ny!
Nåja, den känslan höll väl i sig i hela två timmar och nu känner jag mig som något som tåget kört över igen. Dags att fluffa till de tre kuddarna igen.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: