Lillians foto

En blogg full av bilder

Skön lördag

Kategori: Natur

 
Vilken härlig dag! Jag har gjort en massa saker som bara jag vill göra. Som jag mår bra av och tycker är kul.
 
Eller ja, däckverkstaden var kanske inte i topp på most wanted-listan. Och kanske inte ICA heller i ärlighetens namn. Ni som känner mig vet att jag förmodligen har hastighetsrekord på ICA eftersom jag tycker det är aptråkigt att handla. Det lär ju ta ett tag innan den aktiviteten hamnar på nämnda lista med andra ord.
 
Men annars. Jag har plockat undan och röjt. Och fotograferat. Lagat mat och provat att göra konstiga drickor (mer om det en annan gång). Och fotograferat. Ätit ute på altanen och latat mig i solen säkert en halvtimme. Och fotograferat lite igen.
 
Bättre än så blir det inte en vanlig sketen lördag när solen lyser. Men nu ska Sanya och jag ha taktiksnack inför morgondagens lopp.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: