Lillians foto

En blogg full av bilder

Arla morgonstund

Kategori: Havet

 
Jaha, då var det dags att förbereda sig för att gå till saltgruvan igen. Lång ledighet med lata dagar har tagit ut sin rätt och omställningen kommer vara chockartad och rå. Ställde klockan på 7.15 idag för att förbereda. Snoozade i över en halvtimme och har varit lite smått vimmelkantig hela dagen. I morgon är det två timmar tidigare som gäller. Jag väljer dock att leva i nuet och inte tänka mer på det utan njuter av det sista av ledigheten.
Denna veckan kommer dessutom att vara som en vecka borde: två dagars jobb och sedan packa skidor och såpbubblor och dra till fjälls för teknikläger.
Det blir nog en ganska bra start och en fin uppvärmning i alla fall. Allt förutom den där lilla detaljen med väckarklockan.
 

Kommentarer

  • Katarina säger:

    Ja, kära nån vilken vecka det har varit. Vi började med att vara IT support för en säljkonferens (400 personer). Jag var så trött i fredags att jag hade tunnelseende. Efter denna härliga ledighet liksom. PIEW! Skönt med sovmorgon till 8 idag i alla fall ;)
    Kramar

    Svar: Låter som en härligt intensiv räserstart av det nya året! :-)
    Lillian Christiansson

    2014-01-11 | 19:44:28
    Bloggadress: http://brakat.blogg.se/
  • Katarina säger:

    Ja, det var riktigt roligt och hade jag kunnat äta obegränsat med glass utan att tänka på figuren (arghhhhh) så hade det varit ännu roligare. Inbillar jag mig ;)

    2014-01-18 | 19:54:02
    Bloggadress: http://brakat.blogg.se/

Kommentera inlägget här: