Lillians foto

En blogg full av bilder

Kalender för 2015

Kategori: Flera vovvar

Framsidan med vår alldeles egen prins Team Riversides Hozz
 
Så har mitt fotoprojekt äntligen blivit klart! På tryckeriet ligger nu materialet som ska bli en väggkalender för 2015. Precis som framsidan avslöjar har kalendern sagotema och alla sagor illustreras av hundar som jag har träffat och fotograferat för detta. Vi möter Askungen, Törnrosa, Den fula ankungen och många fler sagor under årets alla månader.
 
Kalendern är i A4-format och kostar 219 kr. 30 kr av det går till Bosses Hundhjälp som hjälper hundar att få veterinärvård när ägaren inte har någon ekonomisk möjlighet att betala för vården.
Maila mig på [email protected] för att göra din beställning. Ange antal kalendrar ni vill ha tillsammans med er adress så får ni betalinfo. Kan ni ta er till Kungsbackaområdet går det att ordna så ni får kalendern direkt.
 
Kalendern beräknas vara klar runt 11-12 december, alldeles lagom för att läggas under granen till hela släkten och alla vänner med andra ord!
 
Jag vill rikta ett stort tack till alla som varit med i projektet! Det har varit fantastiskt roligt att arbeta med er och era hundar. Kameran har nog aldrig gått så varm som under denna perioden och jag har så mycket hundbilder att jag kan visa endast hundar på bloggen i säkert ett helt år!
 
Jag vill också passa på att tacka alla som har hört av sig och varit intresserade av att vara med i projektet. Jag fick ett fantastiskt gensvar på min efterlysning jag gick ut med då jag sökte hundar för projektet. Det hela slutade med att jag satt med nästan 200 hundar som ville vara med, vilket var så långt över vad jag förväntat mig att jag knappt trodde det var sant. Även om jag utökade projektet så att fler kunde vara med var det omöjligt för mig att ta med alla. Hade jag haft all tid i världen hade jag tagit med er allihop! Kanske kan vi träffas en annan gång och göra magiska bilder tillsammans.
 
Så, stor kram på er allihop och sätt igång och beställ kalendrar!
 
 
 

Kommentarer

  • Britt-Mari Oskarsson säger:

    Hej! Jag vill beställa en sagokalender men jag vet inte hur jag ska göra 😞

    Svar: Jag har mailat info till dig. :-)
    Lillian Christiansson

    2014-12-11 | 08:50:07
  • Katarina säger:

    Delat! Vilken fin idé som sagt var.
    Och för att inte tala om spännande och utmanande fotografering.. ;)

    Svar: Tack snälla! Jätteroligt projekt att jobba med! Så otroligt kul att plåta alla fina vovvar. Har en fantastisk portfolio nu! :-)
    Lillian Christiansson

    2014-12-17 | 17:51:03
    Bloggadress: http://katarinaratcliffe.se
  • Juliane Jörnö säger:

    Hej!
    Hur beställer man kalendern?
    Mvh Juliane

    Svar: Maila mig på [email protected] så får du mer info. Du kan också läsa lite i detta inlägget: http://lilliansfoto.blogg.se/2014/december/kalender-for-2015-2.html
    Lillian Christiansson

    2014-12-27 | 08:22:27
  • Marianne Kärrland säger:

    Hej. Vill gärna köpa en,men vet inte hur jag skall göra.

    Svar: Maila mig på [email protected] hur många du vill ha och din adress så får du mer info. :-)
    Lillian Christiansson

    2014-12-27 | 10:13:09

Kommentera inlägget här: