Lillians foto

En blogg full av bilder

Prinsessan Tjorven

Kategori: Flera vovvar

 
Säg hej till Tjorven, en liten frusen prinsessa som hade förmånen att bli plåtat bland en massa kuddar och filtar. Det hade ju inte passat Madamen men för Tjorven var det nog alldeles utmärkt en kall novemberdag.
Tur att jag inte har några fotograferingar bokade i veckan! För er som bor på västkusten behöver jag inte utveckla det mer men för er andra kan jag tala om att det blåser en smula här. Så mycket att jag fick brotta mig ur bilen i morse. Det krävdes ren och skär muskelstyrka för att lyckas med projektet.
Det är sådana här dagar man tar sig en rejäl funderare på den där pottträningen. Det kan väl inte vara så svårt att få två schäfervovvar att gå på pottan?
Eller, kanske.
Tills det är dags för kvällstoaletten tänder jag lite ljus, sjunker ner i favvofåtöljen och redigerar hundbilder. Lite soft musik på det så kan det inte bli mycket bättre.
För er andra som kanske också sitter inne och kurar ikväll kan jag tipsa om Härliga Hund som skriver om en viss kalender på sin hemsida. Vi tackar och bugar för uppmärksamheten!
 
Tjorven är en av hundarna som är med i sagorna i kalendern. Mer info om hur man gör för att lägga vantarna på ett alldeles eget ex finns här!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: