Lillians foto

En blogg full av bilder

Lucia

Kategori: Flera vovvar

 
När man varken jobbar i skolan eller har småkillar som går på dagis eller skola går dagen en lite förbi. Just Luciavinklingen på dagen alltså.
Men så surfar man runt lite och hittar SVT:s Luciamorgon från Oskar Fredrik. Kanske lite pensionärvarning men det var bara att ta på sig lurarna och njuta. Lägg till redigering av hundbilder så är allt komplett och jag sitter med ståpäls och bara njuter. Sen så händer det, 31.36 min in i programmet kommer Sången. Helt klart kvällens hetaste tips!
 
Sedan dyker denna bilden upp på skärmen. Jag vet att skärpan inte sitter riktigt men hej, det bjuder jag på! Jag bjuder både på oskärpan, känslan och tipset om sången.
Känner mig helt enkelt givmild ikväll.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: