Lillians foto

En blogg full av bilder

När man mår som bäst

Kategori: Flera vovvar

 
Ja, vad gör man när man mår som bäst egentligen? Kan nog vara en bra fråga att ställa sig själv med lite ojämna mellanrum.
När jag får springa mår jag bra. Därför har denna hösten varit trist eftersom jag inte kunnat göra det så mycket. Nu är det förhoppningsvis bra med hälen och jag har så smått börjat springa igen. Suddig, glad bild från min tur med vovvarna finns på min instagram för den nyfikne. Heter litchiphoto där.
När jag fotograferar mår jag riktigt bra. Ännu bättre när man sätter sig framför datorn och går igenom bilderna. Brukar ofta vara lite: -"Åh, så fin!" varvat med -"Kolla här vad bra den bilden blev!" Oftast. Familjen tycker det är lika engagerande och kul varje gång de blir ropade till datorn. Not.
Att vara med vovvarna är superkul! Att ta en promenad och bara umgås med dem. Eller träna lite trix och gå upp på knepiga saker. Titta på när de nästan river hallen för att de är supertaggade på att gå ut och springa. Eller bara se glädjen i att de faktiskt hittar matte som gömt sig i skogen.
Som balsam.
Om man ska göra en nykter summering av detta kan vi alltså konstatera att jag ska springa, fotografera och vara med vovvarna. Fotografera vovvar borde bli det ultimata. Springa blir ju trots allt svårt att göra samtidigt så det får bli en annan gång.
 
Då kan ni förstå att jag hade roligt när jag gjorde kalendern. Mer om hur man köper den kan ni läsa här.
Och ni som bor i Kungsbacka kommun kan passa på att kika i dagens Kungsbacka-nytt för att läsa om världens bästa kalender där!
 

Kommentarer

  • Katarina säger:

    Vad härligt att du hamnar i tidningen också! Hoppas du får sålt massor. ❤️
    Det är knapert här hemma annars hade jag absolut velat sponsra.
    Kanonfina bilder på alla hundar. Förstår att det var roligt. Det känns ju inte så vanligt att fotografera heller.(just hund och ägare) Ännu roligare och finare!
    Kram

    Svar: Det kanske inte är så vanligt just mellan ägare och hund men det är fantastiskt roligt att fånga en liten glimt av relationen dem emellan! :-)
    Lillian Christiansson

    2015-01-08 | 09:22:39
    Bloggadress: http://katarinaratcliffe.se
  • Mette Ottosson - fotograf Båstad säger:

    Vilken mysig bild!

    2015-02-17 | 17:43:01
    Bloggadress: http://mettesfoto.se

Kommentera inlägget här: