Lillians foto

En blogg full av bilder

Våren är här för att stanna

Kategori: Havet

Den första båten som vågat sig ut

Jo minsann, våren verkar vara här för att stanna. Och nu har öringpremiären varit så det är bara att ge sig ut och fiska upp de små rackarna, finns inget att vänta på! Eller, jo, ett och annat träningsläger, träningar, matcher och annat som hör vardagen till för en barnfamilj sätter förstås lite käppar i hjulet.....
Detta är en bild från i söndags när våren kom. Då jag hängde på mig kameran och gick ut och plåtade, istället för att laga middag. Eller tvätta bilen.

Kommentarer

  • Ann-Louise säger:

    Låter som ett bra val du gjort! Och det där med träningar, läger, matcher...jag känner igen mig. Och just nu är jag rätt trött på det om jag ska va ärlig.

    Fina bilder som vanligt! Antar att alla årstider har sin charm vad gäller fotografering, men undrar om inte våren vinner...eller?

    2009-04-04 | 21:26:42
    Bloggadress: http://40taggaren.bloggagratis.se
  • stort och smått säger:

    Underbar bild!!!

    Jag längtar efter att komma ut med min kamera igen och hitta de där riktigt fina motiven!

    2009-04-11 | 18:42:00
    Bloggadress: http://agneta.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: