Lillians foto

En blogg full av bilder

En dagens

Kategori: Träning



På andra bloggar som är liite mer modeinriktade än denna kan man var och varannan dag klicka in och se en dagens outfit. Just det är det ju lite tunt med på denna bloggen. Men här kommer en variant, kanske inte just för idag utan kanske mer igår när jag rev av Vår ruset i Slottsskogen, lite som en generalrepetition.

Hade som mål att förbättra min tid från tidigare rus med två minuter. Jag lyckades förbättra med fem och det är jag ganska nöjd med.
Och med anledning av att Varvet är på lördag och jag fått vissa problem med kläder när jag har börjat springa lite längre sträckor passade jag på att köpa ett set i helgen. Det är ju inte så kul att få skavsår efter en mil eller behöva dra upp byxorna efter varje 300 meter. Känns lite onödigt liksom, har nog fullt upp med att springa ändå.

Men idag skobbar jag helt frankt från Taekwon-Don. Eftersom vi har fyspass på onsdagar känner jag att jag vill spara mig lite. Så kan jag i lugn och ro fortsätta kratta på den breda raksträckan av nervositet inför lördagen.

Kommentarer

  • Katarina säger:

    Jag har insett att jag är helt ointresserad av mode - med tanke på att jag är så ointresserad av dagens outfit :P

    Men det här var snyggt - och rätt!

    Jag fortsätter heja på dig! Snart så ;)

    2012-05-09 | 21:43:32
    Bloggadress: http://brakatarina.se
  • Katarina säger:

    Det kommer att gå bra!

    Jag lovar att peppa till tusen härifrån! :)

    2012-05-10 | 09:18:36
    Bloggadress: http://brakatarina.se
  • Katarina säger:

    Jättebra sprunget! Om du visste vad glad jag blir!

    Du är fantastisk! Tänkte faktiskt på dig igår och så fick jag din kommentar (var för trött för att svara då).

    HEJA!

    Ja, jag önskar att det var varvet eller halvmaran jag skulle göra, men jag kör på så länge det funkar... ;)

    Kram

    2012-05-13 | 12:01:02
    Bloggadress: http://brakatarina.se
  • Katarina säger:

    Tillägg - Mycket bra tid tycker jag!!

    2012-05-13 | 12:01:35
    Bloggadress: http://brakatarina.se

Kommentera inlägget här: