Lillians foto

En blogg full av bilder

Inget vett-bara wow

Kategori: Byggnader


 
 
 
Efter kontakt i flera månader var det så äntligen dags för fotograferingen. Eftersom det inte ligger nästgårds för mig var det upp till kunden att titta ut en passande location. Bilderna jag fått på stället bådade gott men det är ju inte förrän man är på plats som man ser det ordentligt.
Vi traskade runt på stället en stund och hon medgav att hon tyckt att det var lite otäckt att trava runt själv på det gamla övergivna tegelbruket när hon varit här tidigare för att ta bilderna och det kan man ju förstå.
Medan hon åkte iväg och hämtade modellerna traskade jag runt själv för att kolla hela byggnaden, hur det såg ut runtom, vad det fanns för färger att jobba med och såklart hur solen föll.
 Det enda jag hade i huvudet var WOW! Vilket ställe! Så jefla fräckt! Titta hur ljuset faller! Kolla allt tegel!
Blev mer och mer begeistrad ju mer jag såg av bruket. Hade inte vett alls på att tycka det var läskigt utan var bara superimponerad och klättrade runt med kameran för att få lite fräcka miljöbilder.
Om ni som jag tycker det var ett fräckt ställe så ska ni se modellerna jag plåtade! Stay tuned...

 
 

Kommentarer

  • Katarina säger:

    Nej hördudu, nu vill jag hälsa på, åka dit och köra ett stylat shoot. Gud så fint!

    Svar: Jaaa, du är så välkommen! Vi får kolla på ett bra datum så drar jag ihop folk. Men jag tycker vi bestämmer med en gång att vi inte jobbar med sjukdomar i projektet den här gången! ;-)
    Lillian Christiansson

    2013-04-29 | 20:53:39
    Bloggadress: http://brakat.blogg.se/
  • Maowlin säger:

    Coolt! Ser ut att ha varit förutsättningar till att ha blivit en fin plåtning. :)

    Svar: Det kan du ge dig på! :-)
    Lillian Christiansson

    2013-04-30 | 08:39:35
    Bloggadress: http://maowlin.wordpress.com
  • Katarina säger:

    Hahaha!! Ja, det var ju inte så kul att vara sjuk. VÄLDIGT lycklig över att jag åkte ner i alla fall.
    Vad roligt! Klart vi ska fixa ett till datum. ÅH <3

    Svar: Jag med!! :-)Bara att plocka fram kalendern och börja planera.
    Lillian Christiansson

    2013-04-30 | 18:52:12
    Bloggadress: http://brakat.blogg.se/

Kommentera inlägget här: