Lillians foto

En blogg full av bilder

Tack sa fotografen

Kategori: Sport

 
Förra gången jag körde till träningen hade jag flera lager kläder på mig (jag tar allvarligt på kyla) och inte ens det stod emot isvindarna som ven fram över planerna medan jag tappert försökte följa spelet. Tog ett par timmar att tina upp efter det kan jag meddela.
Igår var det skillnad. Det var både lite varmare och ljusare och jag passade på att jaga runt efter solnedgången med kameran i högsta hugg.
Då det var dags att hämta in stor grabb för hemkörning tryckte jag av en bild, mest för att kunna konstatera att det var för mörk. Men tjena vilka färger, vilken himmel, vilket ljus! Hade jag rent av glömt av vilken kamera jag hade i handen? Tydligen.
Nåja, det lär bli fler vid den planen kan jag säga.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: