Lillians foto

En blogg full av bilder

Carlstens

Kategori: Byggnader

 
En snabb bild från dagens äventyr. Det var över 20 år sedan som jag besökte Marstrand och då var jag där desto mer. Jobbade på fästningen en period och inser nu att när jag var på ön så jobbade jag eller sov. Inte mycket utrymme för sightseeing eller så. Var inte direkt i den åldern heller om man ska vara krass. Hur som helst var det väldigt kul att komma tillbaka efter så lång tid.
Det blev att ta på sig ordentligt med kläder, hänga på sig kameran och ge sig ut på en tur på ön. Efter två timmar var det en kall och haltande äventyrare som linkade på färjan tillbaka till Koön. Precis, foten har fortfarande inte den goda smaken att ge med sig och dra ett streck över det hela. Vad det nu är. Stukning säger en säker källa. Jag tycker mest den är helt rubbad. Förstöra så bra tillfällen att vara ute och springa i dagsljus?
 
Nåväl, nu sitter jag här och har precis laddat in alla bilderna från Marstrand och har på Nightwishs senaste i bakgrunden. Har alltså mys på hög nivå framför mig!
 
I'll be back!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: