Lillians foto

En blogg full av bilder

Julförberedelser

Kategori: Porträtt Minstingar

 
Vinkat hejdå till saltgruvan och delat ut julkramar till jobbarkompisarna. Nu är det dags för ett härligt jullov!
Men så tittar lilltjejen så där på mig och då måste jag genast erkänna att nej, jag är inte riktigt klar med allt julstök ännu. Eller ja, kanske har ganska mycket kvar, om man ska vara petig. Eftersom jag har en räservecka bakom mig med en massa saker avklarade känns det som allt är klart för julen. Det är väl bara att spotta sig i tassen och köra på om det ska bli någon ordning.
Men skidorna är i alla fall vallade och klara nu. Väntar bara på det där vita fluffet som lyser med sin frånvaro.
 

Kommentarer

  • Katarina säger:

    Förstår att du gärna övar lite på skidorna, men det är ju för underbart utan snö ju... 😉
    Underbart söt liten!

    2013-12-26 | 22:18:39
    Bloggadress: http://katarinaratcliffe.se
  • Maria Orre säger:

    Sån söt guldklimp du fångat. Önskar dig ett gott nytt år.

    Svar: Tack! Och jag önskar dig detsamma! Känner på mig att det blir ett kanonår. :-)
    Lillian Christiansson

    2013-12-29 | 20:52:53
    Bloggadress: http://minapojkar.blogg.se/

Kommentera inlägget här: