Lillians foto

En blogg full av bilder

Äta bör man...

Kategori: I köket

 
Sedan jag vann startplatsen i Lidingöloppet 10K har jag nästan inte sprungit någonting. En trilskande vad har satt käppar i hjulet och totalförstört mina planer. Men jag har varit en duktig tjej och lyssnat på kroppen. Och det har gett utdelning också. Även om det känns som jag tar konceptet "Vila sig i form" till nya höjder. Men nu känns vaden bra och jag ska nog testspringa lite kort imorgon bara för att känna på det.
Men man kan ju äta bra och ladda på det sättet i alla fall.
Hoppsan, det tåget missade jag visst också.
Nåja, kan kan vara noga med sömnen och sova ordentligt innan i alla fall. Ja, det kan jag göra.
 

Kommentarer

  • Katarina säger:

    Fint! Och nu ska jag läsa ikapp!

    Svar: Välkommen hem, hoppas ni haft en kalasvistelse!
    Lillian Christiansson

    2013-10-05 | 10:07:53
    Bloggadress: http://brakat.blogg.se/

Kommentera inlägget här: