Lillians foto

En blogg full av bilder

Snygg, snabb och stark

Kategori: Porträtt

 
 
PT-systern har varit med förut på bloggen och ställt upp som modell, så även denna dag. Varför ändra ett vinnande koncept liksom?
Påväg tillbaka från fotograferingen slänger jag ur mig frågan om hon vill ha lite egna bilder? Jo tack, det hade varit kul. Sagt och gjort och vi börjar titta oss omkring i skogen.
 
-Där är en lekplats. Jag kan hänga i den ställningen!
-Ja, gör det.

Och som ni kan se är det här ingen vanlig PT utan en snygg sådan också.
Jo okej, det kanske finns någon annan som också ser bra ut.
 
 
-Hitta på något trix! (med den mossiga, slippriga och kantiga brädan du hänger i)
-Okej!
 
Men det är långt ifrån alla PT som kommer på plats 88 i damklassen på Göteborgsvarvet! Just det, då var det inte så många kvar i skaran längre.
 
 
-Jag kan hänga i en arm också!
-Toppen, gör det! (för är det någon som kan så är det hon)
 
Och om man lägger till att hon är i den här formen året runt och inte bara till bikinisäsongen, då är hon ganska ensam kvar i klubben.
 Say no more.
 
En annan gång kan jag visa vad som hände när vi hittade en enmeters stubbe. Det blev magi.
 

Kommentarer

  • katarina säger:

    jättesnygga bilder! Och vad lika ni är ändå. Toppen att ha en syrra som fotograferar. 👍

    Svar: Thanx! :-)
    Lillian Christiansson

    2014-10-19 | 21:14:14
    Bloggadress: http://katarinaratcliffe.se

Kommentera inlägget här: