Lillians foto

En blogg full av bilder

Första pris i virus-SM

Kategori: Flera vovvar

 
Joråsåatt.... tänkte att det var dags att bli lite sjuk igen. Det var ju, låt mig se... faktiskt två veckor sedan jag kände att det fanns hopp om livet igen efter en resa som varat i tre veckor i eländesträsket. Har i alla fall varit hos farbror doktorn och fått OK-stämpel. Ingen lunginflammation eller annat tjafs. Har bara lyckats dra på mig nytt skräp innan jag hade hämtat mig från förra kalaset.
Går hemma och hasar runt i tofflorna och känner mig allmänt eländig med ett snytpapper i ena handen och ett rör med slemlösande i andra.
Ja, ni fattar nog.
 
Och då är det så underbart befriande att titta på alla goa bilder jag tagit i mitt fotoprojekt. En härlig "bieffekt" i projektet är att jag träffat så mycket trevliga vovvar, för att inte tala om alla hussar och mattar. Hårddisken är full av fina bilder från dessa tillfällen och jag är så glad att jag fått chansen att plåta alla!
När jag tittade igenom bilderna på detta radarparet satt jag med ett leende i hela ansiktet och bara njöt. Matte Anki gjorde vad hon kunde med Nellie hade annat på agendan helt enkelt.
Minen lämnar inga frågetecken. Say no more.
 
Mer info om fotoprojektet kommer imorgon så titta in på en blogg nära dig då!
Tills dess tar jag mitt snytpapper och bullar upp med lite kuddar så jag kan sova sittandes.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: