Lillians foto

En blogg full av bilder

Kundtjänst?

Kategori: Flera vovvar

Baloo
 
Oj vad det händer mycket roligt nu! Och var hittade jag den meningen, floskeltoppen för bloggar eller?
Men det är faktiskt så det är. Hela helgerna går åt till att träffa en massa roliga hundar och lika många glada och goa mattar och hussar. Kameran går varm och varje kväll kommer jag hem med full pott på minneskortet.
Lägg till en massa planering och saker att kolla upp så att allt går i lås också. Och helst enligt tidplanen.
 
Som om det inte var nog har jag också lyckats hamna på en topp tio-placering i en novelltävling och ska få min första novell publicerad i en bok. Ja, alltså det är den första novellen jag har skrivit. Någonsin. Ganska bra utdelning med andra ord!
Nu undrar jag bara en sak. När så här mycket roligt och spännande kommer i ens väg och det är så ofantligt med saker som ska fixas och ordnas och deadlines susar förbi som snabbtåg, när får man med de extra timmarna? De borde väl ingå i paketet?
Jag kan inte hitta dem i alla fall och jag har tittat längst ner i påsen men den förbli tom, hur mycket jag än tittar.
Kan man ringa kundtjänst och ta upp frågan tro?
 

Kommentarer

  • Katarina säger:

    Men det är ju helt underbart då livet leker också. Man måste bara hinna med och vila ibland.
    Fantastiska hundbilder du visar upp. Det här var ju en skitsöt liten sak.
    Kul med novellen också. Grattis!
    Får jag önska mig en julkalender, haha? ;)

    Svar: Visst är det! Och en novell mitt i allt!!Julkalender? Nu börjar kugghjulet snurra... :-)
    Lillian Christiansson

    2014-11-23 | 22:15:04
    Bloggadress: http://katarinaratcliffe.se

Kommentera inlägget här: