Lillians foto

En blogg full av bilder

Komprimerad energi

Kategori: Flera vovvar

 
 
Försvarsmaktens Hippi är en liten bedårande fröken som jag träffade när jag arbetade med kalendern. Hon är helt i klass med madamen, jag tror faktiskt till och med stråt vassare och det är det inte många som lyckas med!
Men så behöver Hippi sin energi till sitt jobb som är ganska krävande. Madamen skulle säkert må bra av ett jobb hon också. Och då tänker jag inte främst på något kontorsråttejobb som en annan har. Där det aktiva i dagen består av att välja skrivaren som står längst bort eller stå vid sitt höj- och sänkbara skrivbord. Även om de säger att det är som att springa ett marathon eller två. Nä, den lätta går jag inte på, forskningen får säga vad den vill. När jag har sprungit varvet kommer tankarna inte osökt in på mitt skrivbord kan jag säga.
 
Madamen skulle nog passa som hand i handsken för att bita tjuvar i rumpan eller rädda folk högst upp på Kebenekajse. Får kolla på Platsbanken om de har något till henne.
 
För er som fortfarande är utan kalender kan jag säga att räddning finns! Surfa in här och kolla hur du beställer ett ex av världens bästa!
 

Kommentarer

  • Katarina säger:

    Så finns det rackare som biter poliser också. Finns liksom hundar till allt ;)
    En vacker hund du har fångat. (Eller, väldigt många vackra hundar.)

    Svar: Haha, just det! Alla sorters hundar finns det. ;-)
    Lillian Christiansson

    2014-12-17 | 22:25:57
    Bloggadress: http://katarinaratcliffe.se

Kommentera inlägget här: