Lillians foto

En blogg full av bilder

Ny leksak

Kategori: Natur


Vacker blomma

Jag har fått lite nya leksaker! Lagom till mors dag "tipsade" jag om en närbildslins som jag ville ha. Det blev både en lins och en ny kameraväska som jag också var i stort behov av. Väskan var precis en sådan jag ville ha, med plats för kameran, ev. ett objektiv och plånboken och lite annat smått och gott. Sen att den påminner om en brun manchestersoffa från 70-talet spelar mindre roll, det var bara att hugga när man hittade den perfekta väskan! :-)

Kommentarer

  • Ann-Louise säger:

    En närbildslins, det är ju fantastiskt! Att kunna glädjas över en närbildslins! Jag borde gå i terapi hos dig, ha ha. Herstanes, vilka fina bilder du tar!

    2009-06-08 | 18:15:09
    Bloggadress: http://4

Kommentera inlägget här: