Lillians foto

En blogg full av bilder

Porträttkurs

Kategori: Porträtt


Vackra Lisa

Igår var jag på porträttkurs för Emelie Ohlsson i Slottsskogen. Det var en väldigt givande kurs med många nya tips på hur man arbetar med ljus, inställningar på kameran och mycket annat matnyttigt. Det var väldigt inspirerande och samtidigt fick jag feedback på att jag faktiskt har lärt mig en hel del själv också, vilket var kul. Det gjorde att jag hängde med bra i det vi fick lära oss och kunde ta till mig det och omsätta det i praktiken.
Så nu är det bara att terroristera sin omgivning med att ta en massa porträttbilder!
När jag sa till grabbarna att jag kommer ta mycket porträttbilder framöver, tittade de lite bedjande på mig och sa att jag kunde väl ta lite kort på pappa också... :-)
Kanske finns det någon frivillig ute i cyberrymden som vill avlasta grabbarna lite, säg till i så fall. De hälsar att de är er evigt tacksamma!

Kommentarer

  • Marlene säger:

    Roligt och se andras resultat från kursen! (:

    Får hoppas de blir en återträff, de hade varit roligt o se hur vi utecklas.

    2009-06-10 | 18:31:30
    Bloggadress: http://nedja.blogg.se/

Kommentera inlägget här: