Lillians foto

En blogg full av bilder

En innedag

Kategori: Porträtt Barn


Nathalie

Idag har vi bestämt oss för att det är en perfekt dag att vara inne. Vädret där ute gör att lusten att sitta i soffan under en filt och titta på TV blir alldeles överväldigande.
Okej, vovven måste ha sitt med att rejsa runt i skogen och lukta på spännande dofter och få svänga sina lurviga. Annars gör hon det inne vilket inte blir riktigt lika praktiskt som när hon gör det ute i skogen. Onekligen.

Funderar faktiskt skarpt på att lägga undan sommarskorna. Jag vet, kanske verkar modigt men jag har funderat på det i ett par dagar och nu känner jag mig redo.
Idag känns det rätt.
Idag gör jag det!

Kommentarer

  • Me säger:

    Vilka vackra foton!

    Å du...sålla bland dina måsten.

    Livet är här och nu.



    Kram!!

    2009-10-24 | 20:32:41
    Bloggadress: http://dagarmedme.blogspot.com

Kommentera inlägget här: