Lillians foto

En blogg full av bilder

Hjälp!

Kategori: Natur

Vackert blått

Igår kom det ett elakt virus till vår stationära dator och käkade upp hela hårddisken. Allt jag hade på disken försvann. Det hör förvisso till logiken nästan, eller? Om hårddisken är helt kaputt menar jag, då har väl allt försvunnit på den?

De som jag har plåtat och som inte fått sina bilder ännu kan vara lugna, det är inte någon av de hårddiskarna som strukigt med! Men hårddisken med ALLA mailadresser och telefonnummer!!!

Så om vi har haft kontakt angående fotografering, oavsett om vi redan plåtat eller ska plåta eller kommer förmodligen att plåta eller bara ska hitta på något tillsammans i fotoväg: MAILA MIG IGEN!!! Snälla! Adressen är: [email protected]. Eller lämna en kommentar vettja!

Om du väntar på bekräftelse för en plåtning eller behöver få tag på mig ganska snart, ring mig gärna på 0709-94 56 58. För inte nog med att allt har försvunnit, uppgifterna för att skapa mailkontot till mig har försvunnit så jag lär inte kunna sparka igång maileriet de närmaste dagarna. Pust...

Och hur väljer man ut en bild när man ska berätta om en sådan här tråkig sak? Kände att det inte var det lättaste men denna på en vacker blomma kom jag till slut fram till åtminstone är en fin bild att titta på.

Kommentarer

  • mockapockacka säger:

    Helt fantastisk bild! Jag mailar dig.

    2009-09-19 | 08:45:22
    Bloggadress: http://mockapocka.blogspot.com
  • Nillas liv på pinnen säger:

    Håller med min syster, bilden är suverän!

    Tänker hon köpa den och sätta den på canvas tro?

    2009-09-20 | 16:32:45
    Bloggadress: http://nillalivet.blogspot.com
  • Lillian säger:

    Nilla: Jag vet inte. Kanske ett julklappstips, det har ju förekommit tidigare på bloggen! ;-)

    2009-09-20 | 21:01:18
    Bloggadress: http://lilliansfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här: