Lillians foto

En blogg full av bilder

Sommarhärligt

Kategori: Natur


Lupin

Veckans uppdateringar på bloggen har lyst med sin frånvaro eftersom jag haft fullt upp med annat. Jag har lobbat och fiskat helt ogenerat efter röster till tävlingen "Bästa vinterbilden" under hela veckan. Tänkte att det kunde sitta fint att vara bland de trettio som går vidare och blir bedömda av juryn.

Så, om du inte har varit inne och röstat ännu så har du tid på dig fram till midnatt! Tior önskas, om man får lägga sig i... Och som en liten motvikt mot allt vintrigt, krispigt, vitt, snöigt, isigt och frostigt bjuder jag er på en härlig Lupin från en morgonpromenad i somras.

Eftersom jag åkt på en hejdundrande förkylning och inte orkar köra så många knop i taget, lovar jag bra uppdatering under veckan som kompensation för denna veckas smala utbud.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: