Lillians foto

En blogg full av bilder

Lite mångalen

Kategori: Natur


Månen

Många gånger när jag är ute på natten så blir jag så inspirerad av natthimlen som kan vara så otroligt vacker. Och hur lät det förresten "...när jag är ute på natten..". Det är ju när jag är ute på kvällskissning med vovven, mer spännande än så är det inte är jag rädd. :-)
Men hur som helst blir jag väldigt inspirerad av hur vackert det kan vara ute då. Det är inte sällan jag stått på altanen eller nere vid bryggorna mitt i natten. Eller stegat runt med stativ och kamera på gräsmattan heller för den delen. Men vad gör man inte när det är så vackert!?

I övrigt är det inte en period som kan räknas till min mest inspirationsfulla direkt. Naturen är grå och trist och jag väntar bara på att våren ska sätta fart. Då blir det mer fart på bloggen också.

Kommentarer

  • Wiilow [Foto Tankar Känslor] säger:

    Himlen och månen är vacker. JAg gilalr med att kolla upp mot skyn.



    Det är roligare att blogga och fota nu om våren sätter fart.



    TAck för kommentaren. KRAMAR

    2011-04-03 | 16:52:43
    Bloggadress: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här: