Lillians foto

En blogg full av bilder

Smart

Kategori: Natur


Himlen speglar sig i isen

Ibland blixtrar jag till. Sådär så man blir lite stolt själv. Som igår till exempel när vovven och jag skulle ut på promenad. Då tänkte jag att jag hänger på mig min lilla Lumix om utifall att det skulle bli läge för att ta fina bilder. Och så kommer vi upp till Storklippan där man har utsikt över Nidingen, Fladen och ända ner till Varberg och får se detta!
Tack till mig själv för att jag blixtrade till just igår.

Kommentarer

  • Wiilow [Foto Tankar Känslor] säger:

    Hej!

    Hoppas allt är bra i läsandets stund..intressant inlägg som alltid.



    Kram från mig till dig ♥

    2011-02-24 | 02:42:23
    Bloggadress: http://wiilow.blogg.se/
  • Hanna säger:

    Jag måste säga att jag verkligen diggar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?

    2011-05-08 | 10:44:12
    Bloggadress: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här: