Lillians foto

En blogg full av bilder

Nosferatu

Kategori: Hästar

Nosferatu

Idag tog vi ett nytt grepp om söndagen, vovven och jag. Jag ställde klockan och gick upp ruskigt tidigt. För att vara en söndag. Tilltaget kom sig av att en dressyrtävling hölls i närheten och äntligen skulle jag få tillfälle att plåta hästar. Har länge velat göra detta så det var bara att ta vara på tillfället och hoppa ur sängen!

Förutom att vovven hade lite andra spännande punkter på sin alldeles egna agenda än jag hade, gick det bra och vi fick några fina bilder. Detta var första gången men definitivt inte sista, nu ska det plåtas hästar kan jag säga!

Fast först får jag vackert ge mig ut och måla huset...


Kommentarer

  • Malin säger:

    Vad roligt. Jättefin bild! Hästar är fantastikst fina och brukar inte konstra till det när man vill ha en bra bild!

    2011-05-01 | 11:34:23

Kommentera inlägget här: