Lillians foto

En blogg full av bilder

Nisse på Manpower

Kategori: Lego



Just nu är det mycket tid som ägnas åt annat än sitta framför datorn och det märks ju. Är jag inte ute och löptränar, och där blir ju passen längre och längre, så är jag ute och går med vovvarna, tränar taekwon-Do eller bara gör tråkärenden. Och somliga dar spenderar jag ju en och annan timme på jobbet också, inte att förglömma.

Så det är inte utan att tanken slagit mig om man skulle kunna ordna en stand-in som kan köra vid datorn och göra mina saker där. Man kanske skulle kunna vända sig till Legolådan Bemanning AB och skriva ett korttidskontrakt med Tahu?
Tills Varvet är sprunget kanske. Och det blir ju ett kontrakt med betoning på kort. Läbbigt kort alltså!

Kommentarer

  • Katarina säger:

    Jag anställer Tahu! Bara att se honom gör mig glad :)

    2012-04-13 | 20:45:07
    Bloggadress: http://brakatarina.se

Kommentera inlägget här: