Lillians foto

En blogg full av bilder

Bildlöst inlägg...

Kategori: Allmänt

Gaahh!

Pust...

Stööön...

Blev inget fotograferande ikväll kan jag säga.. Tror inte jag har några bilder som skulle kunna illustrera sinnestillståndet just nu, även om jag gräver djuuupt i arkivet.

Blev lite ändrade planer ikväll. Såg till att fixa en punktering utanför stan. Fick tillslut tag på ett generalpucko i Arvidsjaur på hyrbilsföretaget som skulle maila till kontoret jag hämtade ut bilen hos att jag hade punka. Hallå...? Missade du att jag stod vid vägkanten??
Dags för nästa generalpucko (Jo, det fanns fler, de har nog ett traineeprogram på företaget). Hon tyckte jag kunde lösa det bäst jag ville i princip... Eller hur, hänga på mig alla väskor och lifta in till centrum eller???

Efter att blivit tillsagd tre gånger att jag gick lösa det själv kom det äntligen en bärgare. Och det var inte vilken bärgare som helst utan världens bästa bärgare, jag lovar! Han tar ett titt på däcket, som naturligtvis är ett specialdäck, ringer kompisen och visst hade han just ett sådant däck på hyllan och hade inte hunnit gå hem! För sådana här saker händer ju aldrig på kontorstid om det nu var någon som trodde det.

Så nu sitter jag på mitt hotellrum och är himla glad att jag träffade ett par trevliga och vänliga människor efter detta generalpuckomaraton!

Akta er för hyrbilar säger jag bara...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: