Lillians foto

En blogg full av bilder

Envis i Nyköping

Kategori: Fotoutflykt


Nyköpingsån

Planeringen jag hade gjort för fritiden i Nyköping blev ju inte riktigt som jag tänkt mig, för att uttrycka det milt. Men jag hade ju bestämt att jag skulle ut och plåta!
Varken punka, feber eller dunderförkylning kunde stoppa mig utan jag hängde på mig all utrustning och drog ner på stan.
Och tänka sig, när jag stod där bakom kameran och filurade på vinklar och slutartider var både förkylning och trötthet som bortblåsta.
Förvisso slog de till med samlad kraft när jag kom tillbaka till hotellet men vad gör det, jag hade fått min dos av fotografering och visste att jag hade några vackra och stämningsfulla bilder i kameran så jag var ju glad ändå! :-)

Kommentarer

  • Katarina säger:

    Den här var också magiskt vacker! Vilka underbara färger du har fångat!

    Hoppas förkylningen försvinner så du kan göra fler fotoutflykter.

    2012-02-29 | 21:34:26
    Bloggadress: http://brakatarina.se
  • Katarina säger:

    Ah, förstår frustrationen!

    Själv var jag hos läkaren idag då jag har en knöl under hakan. Blev faktiskt livrädd först då jag inte känner mig sjuk alls, men har en stor, svullen lymfkörtel. Enda anledningen till att jag märker att jag inte är 100% är att löpningen blir jobbigare.

    (Knölen var som tur är ofarlig!)

    Ta det lugnt med löpningen så du inte pressar kroppen i onödan. Ta snabbare promenader istället och ät massa c-vitamin. Snart kan du springa igen :)



    Och tack... !! :D

    2012-02-29 | 22:28:32
    Bloggadress: http://brakatarina.se

Kommentera inlägget här: