Lillians foto

En blogg full av bilder

Små glimtar

Kategori: Byggnader


Kvarnbyn

Griffeltavlans grepp har inte släppt riktigt ännu men vi får små glimtar ut i den moderna tiden emellanåt. Ser vissa paralleller med min inspiration. Men idag blixtrade jag till och tvingade med mig grabbarna på fotoutflykt. Eller det var faktiskt igår jag blixtrade, fick en massa roliga fotoidéer helt utan förvarning. Och varför gå och fundera på det när man kan slå slag i saken direkt? Eller en sak i alla fall.

Men det är klart, hade jag fått med mig snabbfästet till stativet hade jag ju faktiskt kunnat använda mig av det. Ganska bra att ha när man planerar kvällbilder onekligen. Nu fick jag använda mig av de naturliga stöd som fanns och det blev lite begränsat. Blir till att åka dit igen snart.
Och då ska jag ta med mig snabbfästet.

Kommentarer

  • Katarina säger:

    Åh, läckert!

    Jag måste fixa stativ... Verkligen ett krav känner jag.



    Och tack sötaste du för dina fina ord! VÄLDIGT glad blir jag att få höra det från dig :)

    2012-02-25 | 23:16:47
    Bloggadress: http://brakatarina.se

Kommentera inlägget här: