Lillians foto

En blogg full av bilder

Gästbloggare - Hozz

Kategori: Vovvarna


Hozz vid tangenterna

Hej, hej! Här är allt bra.
I början var det lite läskigt med en ny flock och ett nytt hus. Var tvungen att kolla alla rummet flera gånger om för att se så det inte fanns några lönndörrar eller -rum men jag har inte hittat några ännu.
Men jag tror katten har flera stycken! Kan inte få tag på den rackaren och det höll jag på att skapa mig tokig över i början. Men jag har klurat ut att den lilla madamen är i tvättstugan. Och i går när lillgrabben i huset gick in där lyckades jag i ett obevakat ögonblick tränga mig in och där satt hon! Fräsandes och med tefatsögon. Gosse, vad kul det var!
Annars har jag kollat av hela huset nu. Det finns inga direkta överraskningar, det ser ut på samma sätt varenda gång jag tittar.
Igår var vi och tittade i Kungsbacka och det var roligt. Men vad trötta vi var efter den promenaden, både min kompis och jag. Efter den var vi färdiga för dagen liksom.

Nu måste jag kolla till katten.
Over and out.

Kommentarer

  • Alexandra Ekdahl säger:

    Åå så vacker... påminner om en av mina Shäfrar, han var också härligt röd :) Också han flyttade till oss som lite större

    2012-01-17 | 07:33:22
    Bloggadress: http://www.photosbyalexandra.com/blogg
  • Katarina säger:

    Ja, han är bara så himla fin!

    2012-01-17 | 12:04:44
    Bloggadress: http://brakatarina.se
  • Tess -Kervefors Foto & Media säger:

    Vilken sötnos du är Hozz :)

    2012-01-20 | 17:41:55
    Bloggadress: http://kervefors.se/blogg

Kommentera inlägget här: